torsdag 12 juli 2012

Stympad eller stammad?

Ja, det är frågan. På vår första semesterdag bestämde maken och jag oss för att testa den nya kompost kvarn som jag fick när jag fyllde år för ett tag sedan. Kanske en konstig sak att önska sig som kvinna, men som den trädgårdsälskare jag är kunde jag inte fått någon bättre present. Älskar den!

På tomten finns ett antal gamla Rhododendronbuskar som lever i ett förvildat tillstånd. Stora och buskiga är de. En av dem står precis i korset av 2 gångar och var svår att passera. Har under en längre tid haft funderingar på att göra något med den. Fram kom sekatören och jag satte igång. Måste säga att jag var väldigt tveksam om hur resultatet skulle bli. Men så här i efterhand känner jag mig jättenöjd. Det blev så luftigt och fint. Eller vad tycker ni?
Före
Efter

/Inna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och välkommen åter!